Auster J5 Autocar
Подальшою розробкою 1-2 став J-4 Archer із британським двигуном, щоб уникнути обмежень, Це був рядний двигун Blackburn Cirrus Minor 1 потужністю 90 л.с Перший J-4 злетів наприкінці 1946 року. У Британії цей двомісний легкий літак інтересу не викликав, випуск обмежився 29 машинами, всі вони були зареєстровані в країні, але незабаром по експортних продажах склали конкуренцію J-2.

Auster J-5 Autocar. Потреба в 4-місцевому туристському літаку на додаток до 3-місцевому J-1 Autocrat привела через невдалу модель Р Avis ( 4-місцевий цивільний Avis Mk 1 і військово^-санітарний Avis Mk 2, створений в 1947 році) до розробки Auster J-5B Autocar із двигуном Gipsy Major 1, що злетів у серпні 1949 року. У Британії продали 15 машин, на експорт в 16 країн - 65 машин.

Необхідність у могутнішому літаку для жарких і високогірних умов змусила створити до 1950 року єдиний експериментальний J-5E з мотором Blackburn Cirrus Major 3 потужність ю 155 л. с. Фактично він став прототипом J-5G, що піднявся в повітря в липні 1951 року. "Більшість із 90 серійних J-5G спеціально будувалися для експлуатації в жаркому кліматі, а п'ять зареєстрованих у Британії машин використовувалися в Судані для запилення полів.

Airbus АЗЮ: Літак АЗЮ, спроектований на основі вдалого авіалайнера А300 з урахуванням останніх досягнень науки й техніки, мав більше короткий фюзеляж, але більшою дальністю польоту. Вихідний варіант серії 200 призначався для експлуатації на маршрутах середньої дальності, але АЗЮ серії 300 були дальне магістральними зі збільшеними злітною масою й дальністю польоту

Висока економічність літака багато в чому пояснюється чудовим крилом, спроектованим фірмою "British Aerospace" і ефективними двигунами Pratt & Whitney або General Electric. Тут зображений один із двох літаків А310-204 авіакомпанії "Thai Airways", поставлений замовникові у квітні 1988 року. Він побудований із салонами одного класу місткістю 265 пасажирів. Авіакомпанія"SABENA" придбала літаки АЗЮ в числі перших для використання на завантажених європейських маршрутах.

Знімок A310 цієї авіакомпанії зроблений в іспитовому польоті над Піренеями. Літак злетів із заводського аеродрому в Тулузі, на його нанесена "предпоставочная" реєстрація, використовувана під час здавальних випробувань. АЗЮ йорданської авіакомпанії "RoyalJordanian" (раніше "Alia Royal Jordanian Airline"). Авіакомпанія експлуатує три таких літаки під французькою реєстрацією F-Oxxx замість національної йорданської, що починається з букв JY.
Список сторінок: 1 2 3 4