Цивільні літаки ТУ 134
При цьому мотор Н-1 працював тільки на 48% потужності 1942: Хьюз одержав контракт на 18 млн доларів, щоб почати роботи над "Spruce Goose" 1943: Хьюз випускає епічний фільм "The Outlaw" із Джейн Рассел у головній ролі 1944: поводження Хьюза стає усе більше ексцентричним. Він подорожує по країні на літаючому човні, харчуючись бутербродами й молоком і спілкуючись зі своїм офісом тільки через таємничі телефонні дзвінки й записки 1948:

Хьюз здобуває контрольний пакет акцій кіностудії "RKO Radio Pictures". 1955: Хьюз продає свої акції RKO, але колись знімає свій останній фільм "Jet Pilot" із Джоном Вэйном і Джанет Чи в головних ролях. Картина була присвячена подіям війни в Кореї 1956: Хьюз замовляє для TWA 33 лайнера Boeing 707 і 33 Convair880, вартість угоди 402 млн доларів 1965: уступаючи тиску, Хьюз продав свої останні акції TWA за 456,5 млн доларів найбільша на той час єдина утворена угода в американській історії 1976: Хьюз помер 5 квітня, у літаку, по дорозі в госпіталь Х'юстона

Цивільні літаки ТУ-134: Хоча Ту-134 був створений більш ніж 40 років тому, він продовжує використовуватися безліччю авіакомпаній. Після розпаду Радянського Союзу цей доступний літак став основним у парках багатьох нових авіаперевізників. ДО 1970 року в Харкові перепит на виробництво модифікації Ту-134А. Фюзеляж літака подовжили на 2,7 м (в основному перед крилом), збільшивши довжину машини з 34,35 м до 37,10 м. Ту-134 широко використовувалися в Східній Німеччині, у тому числі національною авіакомпанією "Interflug", що мала 18 машин.

Іншим великим оператором було правительство ГДР, в авіазагоні якого було 14 Ту-134. Крісла як і раніше розміщалися за схемою "2 + 2" у ряд, так що для розміщення 84 пасажирів був потрібний 21 ряд. Завдяки новому фюзеляжу також удалося на 2 м' збільшити обсяг вантажного відсіку. Основні опори шасі й гальмова система були також посилені, щоб упоратися зі зрослою масою лайнера (максимальна злітна маса збільшилася з 44 500 кг у Ту-134 до 47 000 кг у Ту-134А-3).

Найбільш помітною зовнішньою відмінністю став веретеноподібний обтічник з гострим шпилем у місці з'єднання кіля з горизонтальним оперенням, у якому помістили радіоантену УКВ діапазону. У ході експлуатації Ту-134/ - 134А постійно оснащувалися новим радіоелектронним обладнанням, хоча воно завжди залишалося досить простим по конструкції. Вона заявила, що носове остекление літака виглядає архаїчно й що літак можна оснастити радаром, одночасно поліпшивши його аеродинаміку.

Для цього Ту-134А пропонувалося оснастити новою носовою частиною без остекления, на зразок західних лайнерів, з обтічником антени радара. Перші два літаки для цієї фірми вже перебували на складальній лінії, але було ухвалене рішення включити необхідні зміни в конструкцію третьої машини. Згодом нова носова частина стала опцією для всіх нових літаків, і чеська авіакомпанія CSA вибрала її для всього парку своїх машин. Трохи вже побудованих літаків минулого дороблені подібним чином (Ту-134А-2). Навіть остання партія лайнерів для "Аерофлоту" була оснащена радаром у носовій частині.
Список сторінок: 1 2 3