Модель літака DH 60
Цивільні літаки. Сімейство De Havilland Moth. Модель DH 60 виявився настільки популярним літаком, що до 1926 року вироблялася одна машина в день. У результаті запаси деталей на складах фірми "Renault", з яких збиралися двигуни Cirrus для цих літаків, почали швидко виснажуватися.

Через дефіцит деталей для двигунів Cirrus компанія "de Havilland" попросила майора Ф. Халфорда спроектувати новий двигун, перший екземпляр якого, надалі легендарний Gipsy, був закінчений у липні 1927 року. На будівлю двигуна пішло 16 тижнів, потім у Стэг-Лэйне побудували майстерню для їхнього випуску.

Після випробувань на Moth (G-EBOH) двигун одержав сертифікат і став установлюватися на серійні DH.60G Gipsy Moth. Один з таких літаків, пілотований У Хоупом, виграв в 1928 році перегони за Королівський кубок, розвивши швидкість 169 км/ч. Джеффри де Хевиленд 25 липня 1928 року на особистому Gipsy Moth (G-AAAA) встановив новий рекорд висоти для легких літаків - 6090 м.

Пілот Хуберт Броуд на такому літаку перебував у польоті 24 години, використавши додаткові фюзеляжні паливні баки. Син де Хевиленда, теж Джеффри, за дев'ять місяців в 1928-1929 роках налітав на Gipsy Moth за 600 годин 82 075 км, проводячи тільки поточне технічне обслуговування. Огляд машин після цих польотів показав, що заміна деталей обійдеться всього лише в £7! Вартість Gipsy Moth із проведенням додаткових робіт становила біля £475.

Успіх за межами Великобританії. Число авіаційних клубів, оснащених Gipsy Moth, росло по всій Великобританії, а також в Австралії, Канаді, Колумбії, Фінляндії, Індії, Кенії, Новій Зеландії, Сінгапурі, Південній Африці, Іспанії, Швеції й Швейцарії.

Комерційні ж польоти здійснювалися в США, Аргентині, Австрії, Бельгії, Бразилії, Китаї й багатьох інших країнах. Варто згадати про двох з великої кількості відомих польотів: Эми Джонсон з 5 по 24 травня 1930 року пролетіла на "Ясоне" (Gipsy Moth / G-AAAH) із Кройдона до Дарвіна - останній етап її одиночного перельоту Великобританія - Австралія (вона стала першою жінкою, що виконала такий переліт);
Список сторінок: 1 2 3 4