Моноплани Antoinette
Моноплани Antoinette. Компанія "Antoinette" у співдружності з конструктором двигунів Леоном Левавассером побудувала два експериментальних аероплани, перш ніж з'явилася перша дійсно вдала машина Antoinette IV, що виконала перший поле 9 жовтня 1908 року. Antoinette IV являв собою моноплан з высокорасположенным крилом великої площі й невеликим фюзеляжем трикутного перетину. Фюзеляж своєю формою й конструкцією відбивав досвід, отриманий авторами проекту при створенні гоночних моторних човнів.

Для керування по крені використовувалися елерони, розташовані на кінцях крила. Панцирам двічі намагався перелетіти Ла-Манш. 19 липня 1909 року він злетів у Сангатте на французькому березі й пролетів на Antoinette IV 11 км, але через відмову мотора йому довелося приводнитися. Блерио виконав свій знаменитий переліт, але впертий Панцирам через два дні почав другу спробу на своєму новому літаку Antoinette VII з керуванням по крені шляхом перекошування крила (" гоширова-нием"), замість використовувалися на Antoinette IV елеронів.

На правах реклами: Рекомендуємо кращий секс сайт із відмінним .
До англійського берега залишалося менше милі, коли літак з Латамом знову опинився у воді. Панцирам почав зусилля по відновленню Antoinette VII до перегонів Grande Semaine d'Aviationde la Champagne у Реймсі й виграв на цих перегонах приз за висоту польоту, піднявшись на 155 м. У наступні два роки моноплани Antoinette брали участь у різних змаганнях і шоу. Літав на них сам Панцирам, а також інші піонери авіації.

В 1912 році знаменитий уже тоді довідник "Jane's Aircraft" повідомив про те, що "компанія припинила існування". Чудові конструкції Леона Левавассера стали надбанням історії. Antoinette I: незавершений проект 1907-1908 років, моноплан схеми "бесхвостка" із гвинтом, що штовхає, Gastambide-Mengin I: попередник класичних монопланів сімейства Antoinette. Мотор Antoinette потужністю 50 л.с. приводив в обертання повітряний гвинт, що штовхає, літак відрізнявся незвичайним четырехопорным шасі.

Літак у період з 8 по 14 лютого 1908 року під управлінням механіка Бойера виконав чотири польоти, набравши максимальну висоту 150 м Antoinette II (або Gastambide-Mengin II): у лютому серпні 1908 року літак Gastambide-Mengin I був перероблений, зокрема, на ньому встановили елерони трикутної форми. Аероплан виконав три польоти, кращим з яких уважають політ 21 серпня 1908 року тривалістю 1 хвилину 36 секунд. У цьому польоті моноплан уперше виконав 8 повітрі замкнуте коло.

20 серпня Роберт Гастамбиде став першим у світі пасажиром, якого підняв у повітря літак-моноплан Antoinette III: альтернативна назва літака Ferber IX на короткий період, протягом якого капітан Фердинанд Фербер співробітничав з фірмою "Societe Antoinette" Antoinette IV: перший по сьогоденню вдалий моноплан фірми "Antoinette". Апарат літав у період з жовтня 1908 року по серпень 1909 року, виконавши приблизно 50 польотів. У кращому з них 26 серпня 1909 року він переборов 154,6 км за 2 години 17 хвилин 21 секунду, установивши тим самим світовий рекорд дальності Antoinette V: схожий на Antoinette IV, але з елеронами.
Список сторінок: 1 2 3