Останні моделі Airbus
Цивільні літаки: Кабіна АЗЮ по своєму виконанню займає проміжне положення між кабінами А300 і останніх моделей Airbus. Состав приладового встаткування аналогічний кабіні АЗОО-600, завдяки чому льотчики можуть пілотувати як АЗОО, так і АЗЮ. У кабіні встановлені традиційні штурвали, у той час як на літаках більше пізніх моделей використані бічні ручки. Основу приладового встаткування кабіни становлять шість багатофункціональних індикаторів системи EFIS.

Німеччина: Люфтваффе закупили перші три A310 у колишньої восточногерманской авіакомпанії "Interflug". У травні 1991 року ці літаки надійшли на озброєння 1. Staffel/FBS, дислокованої в Кельні. Ще два літаки, що раніше належали авіакомпанії "Lufthansa", Люфтваффе одержали наприкінці 1996 року, їх переобладнали в транспортники/заправники. Пізніше до них приєдналися ще два. Чотири літаки MRTT (багатоцільові заправники транспортні) забезпечують експлуатацію німецьких винищувачів Eurofighter, а літаки, що раніше належали авіакомпанії "Interflug" використовуються для перевезення особового складу

Таїланд. Таїланд став єдиною державою, що замовила для своїх ВВС новий A310. Ця машина-A310-324 використовується в складі Королівської ланки й базується на аеродромі Банкок-Дон Муанг. Літак із серійним номером 591 і цивільним кодом HS-TYQ поставлений у листопаді 1991 року. Його експлуатація припинена в березні 2009 року. Канада. П'ять канадських A310-324 раніше літали в авіакомпанії "Wardair". Літаки надійшли на озброєння 437-й ескадрильї (авіабаза Трентон) у грудні 1992 серпні 1993 року.

A310 замінили Boeing 707 як транспортні літаки великої дальності. Їх неодноразово задіяли в різних миротворчих місіях ООН. У Канаді військовим A310 привласнили позначення СС-150 Polaris. ВВС Канади одержали наступні літаки: 15001 (серійний номер 446, що був C-GBWD), 15002 (серійний номер 482, що був C-GLWD), 15003 (серійний номер 425, що був C-FWDX), 15004 (серійний номер 444, що був C-FNWD), 15005 (серійний номер 441, що був C-FHWD).

Складання літаків A310 велися на заводі в Тулузі на тій же лінії, де збирали АЗОО-600, що зайвий раз підкреслює спільність конструкції авіалайнерів. На фотографії: два А310, призначені для авіакомпаній CSA і TEA, у середині-азоо-600, замовлений Єгиптом. Компоненти літаків доставлялися в Тулузу спеціальним транспортним літаком A300-600ST Beluga.

Condor скоряє океани: Літак Focke-Wulf Fw 200 Condor ознаменував початок нової ери в цивільній авіації. З його появою Німеччина одержала можливість робити перельоти через найбільші океани миру. Але війна, що почалася незабаром, поклала кінець цим епічним польотам. Єдиним німецьким літаком, спроектованим напередодні Другої світової війни винятково в якості пасажирського став Focke-Wulf Fw 200 Condor.
Список сторінок: 1 2 3 4