Літаки командира Гріна
Розпізнавальні знаки групи складалися із двох жовтих смуг із чорною окантовкою на крилі й жовтій хвостовій частині фюзеляжу. Незвичайно виглядають бортові коди червоного кольору із чорною окантовкою. Самий результативний у групі Р-51 С-1 -NT майора Хершеля Гріна, старшого офіцера 317-й ескадрильї 325-й FG. Завжди літав на літаку з бортовим кодом oil".

Грін був самим результативним пілотом у групі на його рахунку було 18 повітряних перемог (включаючи три, здобутих на Р-40 і Р-47). і ще десять літаків він знищив на землі, зробивши 100 бойових вильотів. Грін служив в "Checkertail Clan" протягом двох з половиною років, пройшовши шлях від простого пілота до командира. На Р-51D літав лейтенант Гордон X. Макдэниел з 318-й ескадрильї 325-й FG.

Макдэниелу вдалося домогтися унікального результату, збивши 14 березня 1945 року шість літаків супротивника (всі Fw 190) в одному вильоті. Червоні за кінцівки крила не були стандартом для Р-51 з 325-й FG. "MARY MAC" спочатку був закріплений за командиром 318-й ескадрильї Джимом Тонером і тому ніс бортовий код "00" ( щоназивався також "Double Nuts"). Після передачі літака Макдэниэлу код був замінений.

На Р-51У/З "TOPPER III" (точна модифікація й серійний номер невідомі) літав капітан Эд Топпинс із 99-й ескадрильї 332-й FG. Під вітровимим козиркком нанесеніі оцінкки про чотир його перемоги. Літаки у всіх чотирьох ескадрильях групи мали обтічники гвинтів і хвостові частини фюзеляжів червоного кольору. Ескадрильї різнилися по фарбуванню смуги в носовій частині й триммеров. В 99-й ескадрильї смугу в біло-синю "шашечку" пізніше замінили просто синьою смугою.

Ця група була єдиним винищувальним підрозділом ВВС США, у якому служили чорношкірі пілоти. P-51C-5-NT "Miss-Pelt" (серійний номер невідомий) лейтенанта Кларенса Лестера з 100-й ескадрильї 332-й FG. Три перемоги, оцінки яких перебувають під вітровим козирком, були зроблені в ході одного вильоту. Лестер став першим чорношкірим пілотом, якому вдалося домогтися такого результату. Літаки Mustang з 100-й ескадрильї мали червоні смугу в носовій частині, часто із клинчастим виступом, і чорні триммеры.

Із примітних особливостей цього літака пофарбована в смужку антена й відсутність жовтих смуг на нижній поверхні крила. Р-51D "Creamer's Dream" (точна модифікація й серійний номер невідомі) лейтенанта Чарльза Уайта з 301-й ескадрильї 332-й FG. Розпізнавальними знаками ескадрильї були червона смуга в носовій частині фюзеляжу й триммеры білого кольору. Уайт прибув в 30-ю групу по заміні й одержав сильно зношений Р-51 С.
Список сторінок: 1 2 3 4