Тайваньские винищувачі
Тайваньские винищувачі оснащені вдосконаленим радаром AN/APG-66 (V) 2, як на M1.U, але на них установлена інша апаратура гос упізнавання. Представлений на малюнку F-16A несе розпізнавальні знаки ВВС Венесуели одного з деяких держав, що вибрали для своїх літаків "традиційний" плямистий камуфляж.

Двадцять чотири F-16, поставлені двом ескадрильям Grupo de Caza 16 (1 б-я винищувальна група) у Маракае, несли зашифровані серійні номери, щоб увести в оману спостерігачів. Основним завданням цих винищувачів є забезпечення ПВО, хоча в 2008 році через недостачу запасних частин у літному стані перебували тільки три машини. Конструкція крила має 12 лонжеронов. п'ять нервюр і працюючі верхні й нижні панелі обшивання. Крило кріпиться до фюзеляжу за допомогою зовнішніх фитингов, що працюють на розтягання.

Винищувачі F-16А/6 і F-16C/D широко продавалися по усьому світі, а модифікація F-16E/F призначена тільки на експорт. Спочатку замість стандартних машин багатьом державам пропонувалася спрощена модифікація F-16/79, але замовників на неї не найшлося. Гальмовий парашут подовженому конусі-обтічнику в підставі кіля, уперше застосованому на венесуельськ і норвезьких F-16, розміщається гальмовий парашут, що дозволяє експлуатувати винищувач із коротких або засніжених аеродромів.

Бельгійські винищувачі стали першими, у яких у хвостовому конусі була встановлена апаратура РЭП. Моноблочный ліхтар кабіни забезпечує пілотові чудовий огляд. Кути огляду: 360°у горизонтальній площині, 195°у вертикальної, 40°внизс кожного борта й 15°уперед і долілиць. Відхилене назад на 30° катапультируемое крісло McDonnell Douglas ACES II забезпечує порятунок пілота при нульовій швидкості на нульовій висоті. Великий нахил крісла забезпечує підвищену переносимость перевантажень пілотом.

Носова опора шасі F-16 розташована за воздухозаборника, щоб виключити влучення сторонніх предметів у двигун. Великий, низько розташований воздухозаборник особливо уразливий для такого роду ушкоджень. При збиранні носова стійка розвертається вбік на 90°, щоб розміститися під повітряним каналом двигуна. Військові літаки. Початі в ОКБ Микояна роботи із проектування легкого винищувача завершилися створенням Мить-29, що після проведення випробувань був прийнятий на озброєння на початку 1980-х років.

Угорі: перша офіційна демонстрація Мить-29 західним спостерігачам відбулося в серпні 1986 року, коли шість винищувачів з Кубинки нанесли візит дружби сусідньої Фінляндії. Вище: в 1986 році Індія одержала 70 одномісних "Fulcrum". Имевшие заводське позначення "9-125", ці літаки мали відмінні від радянських літаків системи зв'язку й гос упізнавання й несли службу в 28-й, 47-й і 233-й ескадрильях ВВС Індії. На знімку представлена стандартна двомісна Мить-29УБ із состава 59-го тактичного винищувального полку (59 HRE) ВВС Угорщини.
Список сторінок: 1 2 3 4